[ad_1]
Belül: Ismerje meg a leggyakoribb okokat, amelyek miatt a szülők nem engedik meg gyermeküknek, hogy mentálhigiénés napot tartsanak, és hogy miért kell meggondolnia magát.
Mit szólnál egy gyors játékhoz a „Inkább szeretnéd?”
Ha betegnapot kellene töltenie a munkahelyén, és az alábbi okok közül kellene választania távollétének indoklására, melyiket választaná szívesebben?
Ha némi őszinte töprengés után meglepődve azon kapja magát, hogy a B lehetőség felé hajlik, akkor kiderül, hogy nincs egyedül.
Nemrég megkérdeztem a szülőket az online közösségemben, hogy kínálnak-e jelenleg gyermeküknek mentálhigiénés napokat (és miért vagy miért nem), és a barátom pontosan ezzel a történettel válaszolt.
Felhívott, hogy megkérje egy kollégáját, hogy érkezéskor jelezze felettesének, hogy mentálhigiénés napot tart.
Mire a kollégája gyorsan válaszolt: „Biztos benne, hogy nem szeretné, ha elmondanám neki, hogy súlyos hasmenése van, vagy ilyesmi?”
Lehetetlen volt figyelmen kívül hagyni az üzenetet, amely ebben a válaszban és sok másban visszhangzott; A mentális egészség megbélyegzése még mindig él és virul, ha arról van szó, hogyan közelítjük meg a következő generáció egészségét és érzelmi jólétét.
Arra számítottam, hogy a válaszok változatosak lesznek, de amire nem számítottam, az a nagyon hasonló témájú e-mailek özöne: Nem, nem, és ha őszinte akarok lenni, tétováznék egy kicsit. hogy a gyermekem otthon maradjon egy mentális egészségnapra.
Még érdekesebb, hogy ezek a szülők mind egyetértettek abban, hogy elméletileg a mentális egészség napjának teljesen értelme van, és a mentális egészséget ugyanolyan fontosnak kell tekinteni, mint a fizikai egészséget.
De amikor arról volt szó, hogy a mentálhigiénés nap fogalmát saját gyermekükre alkalmazzák, mentális zsákutcába került. A kérdés az: „Miért?”
A szülők a magabiztosan online közösségben (amelynek célja az érzelmileg egészséges gyermekek nevelése volt) nagylelkűen felajánlották érvelésüket, hogy mitől tartanak szünetet a mentálhigiénés napokon, és egyértelmű volt, hogy a tétovázások két fő kategóriába sorolhatók. Mindkettőt nem meglepő módon kiemelik az elavult és megbélyegző nézetek, amelyek továbbra is kísértik a mentális egészség életmentő koncepcióját:
Nézzük meg alaposabban, mi tarthat vissza attól, hogy gyermeke mentálhigiénés napját érvényesítse, és miért hibás a gyermeke egészségéről és jólétéről alkotott átfogóbb gondolkodás.
Okok, amelyek miatt a szülők elkerülik gyermekeik mentális egészségnapját
1. „Mi van, ha a gyermekem azt kezdi gondolni, hogy bármikor kivehet szabadnapokat?”
Az a gondolat volt a legelterjedtebb, hogy egy gyerek esetleg „kihasználja”. A szülők úgy gondolták, hogy ha gyermekük szabadnapot vehet ki a mentális egészség érdekében, fennáll a veszélye annak, hogy gyermekük nem megfelelő módon kér több szabadnapot a jövőben.
A hiba: Alapértelmezés szerint a nem segítőkész és valótlan gondolkodásmód szerint a gyerekek becstelenek, alattomosak, manipulatívak, és nem képesek őszintén reflektálni lelkiállapotukra.
A legjobb kiindulópont a mulasztáshoz a gyermekeddel folytatott bármilyen erőfeszítésben mindig az, ha a legjobbat vállalod fel közülük.
::::: Szeretné megtanítani gyermekét érzelmeinek egészséges kezelésére? Adja meg gyermekének az érzelmi szabályozási készségek élethosszig tartó szuper erejét a Calm Kids készlettel
2. „Mit fognak mondani mások, mint a tanárok és edzők?”
Valóságos az az embereknek tetsző tendencia, amelyet oly sokan saját gyerekkorunkból vettünk át.
Sebezhetővé fogok válni, és elmondom, hogy 15 éves mentálhigiénés szakemberként haboztam felajánlani a gyermekeimnek mentálhigiénés napokat, mert istenem, el kell mondanom az embereknek az iskolában valamit. nem szokott hallani, és mi van ha elítélnek??
Még akkor is, ha a LELKEMben hiszek abban, hogy a jó lelki egészség végtelenül fontosabb, mint az akadémikusok.
Annak ellenére, hogy büszke vagyok arra, hogy gyermekem érzelmi jólétét mindenek fölé helyezem.
Annak ellenére, hogy tudom, hogy ha gyermekem amygdalája (az agy érzelmi központja) túlpörgött, úgysem tud hozzáférni az agy magasabb szintű gondolkodó részéhez, amelyre szüksége van az iskolához.
A hiba: Mások rólad alkotott véleménye elsőbbséget élvez gyermeke egészségével és jólétével szemben.
A régi szokások és gondolkodási minták megváltoztatása NEHÉZ, de az a képesség, hogy pontosan ezt tegyük, az tesz minket egyedülállóan emberré.
3. „Mi van akkor, ha a mentális egészség szabadnapja megtanítja a gyermekemet, hogy elkerülje problémáit és kihívásait?”
Sok szülő azzal a félelemmel reagált arra az ötletre, hogy gyermekének mentálhigiénés napot tartsanak, hogy az elkerülés szokásához vezethet.
Hiba: Ideális esetben a gyermek elveszi az időt a szokásos kötelezettségeitől, hogy átgondolja és reflektáljon aktuális gondolataira és érzelmeire, ezáltal lehetőséget adva arra, hogy szembenézzen az őt nehezítő kihívásokkal, és egy jobb helyen haladjon tovább.
Egy szabadnap egyszerűen kihúzza őket a túlélési módból, és engedélyt és teret ad nekik, hogy lelassítsanak és befelé forduljanak.
4. „Mit tennénk, hogy egy mentálhigiénés nap „megérje”?”
Egy másik szülői gond volt az a gondolat, hogy nem lenne „elég”, ha a napot elvonjuk a rendszeres felelősségvállalástól. – Nem tudnám, mit tegyek.
A hiba: Ez a félelem alapú gondolkodás valószínűleg abból a tapasztalatlanságból fakad, amely kultúránk az idő felajánlása és a mentális egészség prioritása, valamint a termelékenység állandó dicsőítése terén van.
Sok esetben a semmittevés és a mindennapi élet stresszoraitól való kilépés…
[ad_2]
A cikk forrása