[ad_1]
Belül: Találjon hatékony stratégiákat, amelyekkel békésebbnek és boldogabbnak érezheti magát a távoktatás során.
Hónapok óta először vásároltam. Amikor kitört a járvány, úgy döntöttünk, hogy a férjem minden élelmiszert bevásárol, mivel kevésbé valószínű, hogy gyerekei lesznek.
Maszkban minden tőlem telhetőt megtettem, hogy minden folyosón eligazodjak a nyilak között, megragadtam a rukkolát, almát, tejet, és mindent megtettem, hogy megtaláljam a lila csomagolású kekszet, amit a lányom annyira szeret.
Ez egy rossz kanyar volt, és rengeteg megoldatlan érzelem fogott el.
Valahol március és az a nyári nap között az üzletben lecserélték a fényvédőt, az úszógumikat és a piknikkellékeket. A gyomrom összeszorult, a pulzusom pedig megugrott Elmer ragasztója, Crayola markerei és ebédkészletei láttán. A járvány idején az iskolába való visszatérés elkerülhetetlen volt. De nem kezdtem el foglalkozni azzal, hogy mit érzek, és nem is sejtettem, hogy ez hogyan fog alakulni.
Gyorsan előre a mai napra, és iskoláink azt tervezik, hogy visszatérnek a személyes oktatáshoz.
De a férjemmel, sok más szülővel együtt, március megismétlésére számítunk – ahol minden a távoli iskolai oktatásba költözik. Ezért úgy döntöttünk, hogy ennek megfelelően tervezünk. Bár a tervünk csak eleve, sok család az idei iskola első félévében távoktatásra készül.
És ezzel jönnek a kérdések, mint például:
Milyen lesz a gyermekem társadalmi élete?
Nincs oktatói vagy matematikai végzettségem. Hogyan tanítsam a gyerekemet?
Nem rossz a gyerekeknek, ha ennyi időt töltenek a képernyőn?
Hogyan akadályozhatom meg, hogy az óvodásom véletlenül ne kapcsolja ki a zoom-ot naponta többször?
Hogyan tarthatom meg a gyerekemet motiváltan, hogyan tudom rávenni a házi feladat elvégzésére, és hogyan tudom elvégezni a saját munkámat?
A gyerekeim nem akarnak kamera elé állni. Mit tegyek?
Olvassa el: Miért a legjobb a gyakorlati tapasztalati tanulás?
Az igazság az, hogy nem csak Ön és gyermekei küzdenek a távoktatással.
A kutatók azt találták, hogy a kínai gyerekeket mérgező stressz érte a világjárvány kezdeti szakaszában (1). Az észak-amerikai gyerekek valószínűleg krónikus és ismétlődően aktiválják a harcolj vagy menekülj reakciójukat.
Ahogy a Washington Post megjegyzi, a gyerekek és szüleik nem boldogulnak jól. A járvány kitörése óta egyre többen veszik igénybe az öngyilkossági segélyvonalakat és más mentális egészségügyi forrásokat. Amikor a gyerekek nem ülnek a képernyő előtt az iskolában, valószínűleg a képernyőn ülnek, hogy a szülők elvégezhessék a munkájukat. Jelenleg a becslések szerint minden harmadik általános iskolás tanuló elvesztette olvasási és írási készségeit (2). A Washington Post szerzője, Alice Kuo azt mondja: „A világuk fenekestül felfordult egy olyan időszakban, amikor agyuk a hangsebességnél gyorsabban nő és változik. Mindez a mérgező stressz miatt.”
Mivel a világjárvány idején a távoktatás nem rutinszerű, nincsenek garantált, mindenre alkalmas megoldások. Vannak azonban olyan általános stratégiák, amelyek segíthetnek minimalizálni a virtuális tanulás okozta stresszt.
5 hatékony stratégia, hogy jobban érezze magát a távoktatás során
Határozza meg, melyek az abszolút nem alku tárgyai, és hagyja, hogy ezek vezessenek.
Lehetséges, hogy a nem alkuképes ügyei már világosak, mint a nap. Vagy esetleg át kell gondolnod, mik a családod céljai.
Néhány példa:
A saját családomban két prioritásom volt:
Ez azt jelentette, hogy amikor a feladatok száma megterhelte a fiunkat, és nem volt reális, hogy elvégezzük őket, megbeszéltük a tanárral, hogy vissza kell léptetni a lényegre.
Nem számít, milyen prioritásokkal rendelkezik, fontos, hogy ezeket használja a döntéshozatal irányítására. Ez azt is megkönnyíti, hogy csökkentse a nem alapvető fontosságú dolgokat, ami enyhíti a stresszt.
Kommunikáljon az iskolával és tegyen fel kérdéseket.
Bár minden tanár és adminisztrátor példátlan időket él, rengeteg tudással rendelkeznek, amely segíthet. Például módjuk van arra, hogy megszakítsák a tanulást, és támogassák a nehézségekkel küzdő gyerekeket.
Az is jó, ha tudatja a tanárokkal, hol kell meghúzni a határt. Például, ha több a munka, mint az ésszerű, akkor az iskolának tudnia kell, mit fog tenni és mit nem. Bár ez nehéz lehet, a legtöbb pedagógus túlterhelt és együttérző. Mint ilyenek, megértik, hogy sokan nem tudják megtenni mindezt ekkora stressz alatt.
Olvassa el: Krízisiskola: Hogyan találjuk meg a lelki békét, ha sok a bizonytalan
Ne feledje, hogy a valós élet tapasztalatai gazdagok oktatási lehetőségekben.
A tapasztalati tanulás az egyik legjobb módja a gyermekek tanulásának, mert:
Olvassa el: Szakértők szerint Így tanulj meg olvasni és szeresd is!
A különböző gyakorlati tanulási ötletek a következők:
Olvassa el: Hogyan könnyítsük meg a játékalapú tanulást otthon
Számtalan egyéb ötletért,…
[ad_2]
A cikk forrása